sikinisme: before my exam start

before my exam start


assalamualaikum
hello readers!what a great-great morning here. alhamdulillah. u know what maybe i got the sign from Allah kut. SIGN? tiba-tiba hati aku pagi ni rasa tenang sangat- sangat untuk buat perkara yang selama ni aku tak sampai hati nak buat. which is hari ni mungkin aku sedar yang aku tak patut hidup dalam kenangan lagi. it's time to back to reality! owh yeah!praised to Allah akhirnya doa yang mendampingi setiap 5 waktu ku selama 7 bulan ni termakbul. hopefully perasaan ni akan kekal buat selamanya. . please doakan aku.

1. aku dah tutup akaun FB aku. so kalau korang pergi my FB and see this,


bukan bermakna aku block korang okey?tapi aku dah tutup terus my FB. dalam FB tu terlalu banyak kenangan masa before and even semasa couple. all those gambar,messages and status cukup buat aku rasa zzzzzz. even gambar yang dulu-dulu pun tak sempat nak un tag. (poyo tak sempat nak un tag) so malas nak banyak kerja,aku pun delete jelah akaun FB tu. :) the new FB?urm insyaAllah.tengok macam mana. owh tak lupa coming soon Myspace dan friendster as well.sorry stalker :p ekeke..

2. tutup blog ni..hahaha..giler lambat lagi aku nak buat macam tu.aku sayang giler blog ni kut. ni jelah tempat aku mengadu domba. kihkihkih. so the old post or to be specific, post yang tentang dia,aku pun tak tau nak buat ape lagi. tapi most probably aku akan just make it draft or maybe delete jugak.

3. delete all those picture masa dengan dia dan semua gambar yang ada kaitan dengan dia. even that folder "my love" tu pun aku dah delete.haha tulah hidup dalam angan-angan.what the fishcake. sengal giler!anyway congrats sikin!you make it!wuwuwuwu.rasa happy pulak. tapi tak tau lah lepas ni kan?tetttt.jadi lepas ni dah tak de gambar dia dalam kamus hidup aku dan even my lappy. cuma yang tinggal hanyalah gambar cenet cenonet masa dia darjah 5 yang aku mintak dari ain masa tingkatan 2 dulu and gambar dia masa 5 or 6 tahun kut. tu pun aku curi dari folio Geografi dia masa form 1 dulu.ekeke. tapi itu pun maybe aku akan buang dari my photo album insyaAllah..

4. lagu bila cinta,rapuh and DKNY tu aku dah buang.sebab still tak kuat lagi untuk dengar that song and bau that perfume.

5. aku teringat my sister pesan,waktu tu aku memang tengah depressed giler kut. dia cakap "kalau kita sayangkan seseorang tu kita nak tengok orang tu bahagia" memang terlalu sakit untuk terima. yup terlalu sakit. tapi hari ni Ya Allah,sesungguhnya aku melepaskan dia pergi dari hidup ku dan angan ku. sesungguhnya dia sudah menemui kebahagiaan dia dan aku mendoakan kebahagiaan dia. cuma belum masanya lagi untuk aku betul-betul bersedia. dan Ya Allah aku tau Engkau sedang menentukan yang sebaik-baiknya buat ku. jadi please kirimkan aku sedikit lagi kekuatan agar senyuman ini akan terus mekar buat selamanya dan harap-harap berat aku naik semula.ekeke..sekarang ni 43 and 44 je. :( tolonglah naik balik macam dulu-dulu. macam gambar kat bawah ni



hopefully boleh naik sampai macam ni balik. or even naik sikit pun jadilah. waktu ni tengah bahagia sangat sebab jauh dari perasaan sedih dan duka lara. i miss that moment. ana pun dah sambung degree kat perlis. cepatnya masa berlalu kan?

sekian
lotsss of love Noorul Aisikin :)

0 comments:

owned by noorul aisikin