sikinisme: you are music of my life

you are music of my life



es,mai,ejal&ami, korang mesti cheer up aku tiap-tiap pagi.rindu lepak dekat kantin,makan sama-sama,teringat moment masa ejal tukar air aku dengan ami dan ami minum dengan bangganya.. kahkahkah ^____^,
mai selalu gaduh dengan ami. ejal selalu gaduh dengan es.
macam anjing dengan kucing. -____-

ain, kita rindu ain giler! seriously! sangat rindu.tak de sape pun yang nak dengar kita bercakap,kita membebel macam dulu. percaya tak kalau kita cakap kita dah jadi pasif sekarang? T____T



fatin, i need your advice yang memang akan buat aku menangis gila2.




mazila,mimi&the rest ,korang tetap tegur aku walau sepanjang mana muncung aku kan?korang tetap bercakap dengan aku walau masam mana pun muka aku.
korang tetap tegur aku walau aku tak tegur korang dulu. -how i really miss that-
*____*

guys. i really miss u!
terlalu susah kan nak jumpa orang yang boleh tahan dan faham dengan kita. terlalu susah untuk jumpa orang yang boleh terima setiap apa yang kita cakap.
terlalu susah untuk puaskan hati semua orang.
terlalu susah kan nak jumpa orang yang faham dengan "kekasaran" kita
.

korang adalah sebahagian dari hidup aku.
memanglah tak akan lepas dari gaduh atau bermasam muka,tapi semuanya berakhir dengan maaf.

sekian



0 comments:

owned by noorul aisikin