sikinisme: my dream

my dream

assalamualaikum

haihaihai guys. sekarang ni aku tengah pening kepala duk search internet cari item untuk debat. debat? wah!!! okey actually it is for open day Dato Onn. so adalah pertandingan debat antara fakulti. i am soooooooooo dead!
seriously aku cuak giler sekarang ni. al maklum lah dah lama tak berdebat. otak pun dah makin berkarat. ^_____^

bila tengok tadi fasi tu bagi penerangan tentang peraturan and all those yang berkaitan betul-betul buat aku excited giler! sengal kan? dan seriously aku agak rasa menyesal sebab keluar dari kelab debat dulu. kalau aku stay kat kelab tu masa part 2 dulu mesti aku dah boleh join pasukan UITM kan? hahaha koya saje
^____*

dan tiba-tiba sem ni aku tergerak hati untuk aktif dalam semua benda yang aku dah tinggalkan sepanjang dekat sini.. which is debat dan net ball.ha! bercakap pasal net ball, it is for SUKOM yang akan diadakan kelak. insyaAllah aku join.. ^___^

tajuk debat ialah " berpersatuan boleh menjejaskan prestasi akademik"
whoahhhh!!!cayalah!

sekian.
wish me luck k?
love you!

0 comments:

owned by noorul aisikin