sikinisme: ramble

ramble

assalamualaikum&halooo!!

haihaihaihaihai guys!permulaan part 5 yang sangat bosan tapi penat! kelas dah start tapi biasalah first week so tak ramai lagi yang datang. :)
hari ini sama seperti hari-hari lepas,menghabiskan masa di library,sehingga petang untuk mencari ketenangan jiwa..ekeke..poyo saje kan? urm..tak delah aku rasa seronok bila dekat library, boleh baca buku,baca surat khabar,tengok tv,tido..hehehe =)
dan hari ini aku pinjam 2 buah buku, 1, novel yang bertajuk aku yang kau tinggalkan dan buku motivasi dont be that girl..
hopefully kesedihan yang aku rasa sekarang ini akan beransur pulih,dan ini adalah permulaan untuk aku berhenti message dia,fikir dia dan menangis sebab dia. it is no use right? so that i really need space and place to be alone.

okey sampai sini saje k =D

take care

0 comments:

owned by noorul aisikin