sikinisme: LAW

LAW

assalamualaikum&haloo.

akhirnya paper law 251 dah lepas tadi. sekarang ni free sikit. anyway nak release tension law tadi. bukan tak boleh nak buat, tapi bukan nak kata boleh buat. entahlah. yang penting tawakal kepada Allah. tadi pun ada beberapa masalah,contohnya last-last minutes ketua pengawas bagitahu kena jawab 3 soalan. tapi aku tak kisah pun, sebab aku pun bukan perasan arahan dekat depan suruh buar 2 soalan je. hehehe..
next, soalan macam senang, tapi sangat tricky. aku pun jadi pening lalat masa nak jawab tu. =(
lepas habis law, macam-macam ragam manusia dapat tengok,ada yang sedih, happy & tak de perasaan. dan aku? aku tak ade perasaan. sebab aku memang makin tak de perasaan.



k..sampai sini saje =)

hopefully the next paper will goes smoothly.really hope. =)

1 comments:

bie_strong said...

i hope too..wish u luck 4 de next paper...

owned by noorul aisikin