sikinisme: BYE BYE PART 4.

BYE BYE PART 4.

assalamualaikum & halloooo!!!

hai hai hai..

macam dah terngiang-ngiang je suara orang-orang dekat rumah tu.. haha..esok balik!!yeeppy!!
so bermulalah cuti semester 2 minggu sebelum masuk balik hujung bulan 5 nanti as a part 5 student. alhamdulillah. tadi tepat jam 4.15 petang maka berakhirlah final exam for this semester. wah..macam tak percaya je kan? dah habis part 4. tinggal setahun saje lagi dekat sini.
part 4 life adalah the most tough sem yang aku pernah hadapi. serius.terlalu banyak bermain dengan emosi,dari hari pertama datang dan sampailah sebelum final exam bermula. perasaan dikhianati,ditinggalakn, dan macam- macam lagi. tapi yang pastinya, ia menjadikan aku,seperti diri aku hari ini. lebih kuat,lebih tabah dan lebih banyak belajar untuk mengawal perasaan.mungkin aku dah berubah, dan kalau berubah dari seorang yang aktif, menjadi seorang yang pasif itu satu kesalahan, aku terima sebagai aku dah buat kesalahan.

part 4 final exam. semester ni,sangat tough dengan subject dia yang memang killer semuanya. dari law, economy malaysia, buss. communication till banking operation. semua tu adalah subject membaca.macam tadi buss. communication pun ramai yang mengeluh sebab susah. serius susah. final semester ni juga aku dapat gak merasa paper berwarna. ada warna oren, ada warna biru. woaahhh!!! stress aku nak menjawab. =(
dear my mom, i' am so sori if my result will be like *****.. ;(


okey sampai sini saje. =)

anyway jika ada salah silap yang aku dah buat tanpa sedar, aku minta maaf. =)
hopefully will meet u again next sem!!

0 comments:

owned by noorul aisikin