sikinisme: DEMAM

DEMAM

HALLO everyone!!

hari ni langsung tak pergi kelas sebab tiba2 je demam.semalam lepas balik dari dinner kolej,terus badan rasa menggigil,bayangkan waktu solat pun shaking giler badan ni. sepanjang malam tak boleh tdo dengan aman. but alhamdulillah.i have friends around me.thanks u guys!!luve u so much. alhamdulillah juga sebab kali ni demam tak delah teruk macam selalu. selalu kalau demam je,mesti tak larat nak bangun langsung,kepala dizzy giler&muntah selalu.maybe demam ni faham kut,aku ni ni kat tempat orang,tak boleh nak mengada sangat!!! rindu kat mak!serius..nak nangis je rasanya. tak pe sikin,a few weeks more. SABAR!
hopefully demam ni akan beransur pulih dengan cepat,.weekend ni banyak nak kena siapkan. test&ass law.ass eco mal&preparation for mock meeting.ahad ni lak mock meeting&kena settle up all the eco mal punya trip tu. hurm..bilalah nak selesai ni?


*there is someone ask me "kin,boleh tak cakap kat p.e.... xpyh luluskan p...ta...?"
ingat aku nak sangat p.. tu diluluskan?ingat aku suka sangat ke buat p.... tu?ingat aku tak penat ke?aku tau kau risau dengan final,tapi jangan ingat orang tak pandai macam aku ni tak risau dengan final!dont be to selfish lah! aku pun tak rasa pin..tar.. tu akan diluluskan.so banyakkanla solat hajat minta pin..tar.. tu tak diluluskan yea?.

0 comments:

owned by noorul aisikin