sikinisme: i wish

i wish

Assalamualaikum..

hi peeps! salam Jumaat.. well it's been a while kan? dah lama sangat tak update this blog,tapi still follow up those blog i used to read. :)

minggu ke dua untuk semester 4. dan hari ni baru aku merasa tido lebih dari 6 jam. really hectic week. dan insyaAllah kalau 2 proposal yang kami usahakan itu diluluskan, maknanya bulan 4 no weekend for us.

team building di Yan Kedah
trip ke KL --> Cameron Highland 
cuti mid sem

dan minggu ni kami dah putuskan tentang oversea trip kami tu. where we wanna go. so semoga Allah permudahkan urusan kami, dan insyaAllah our plan will come true.. insyaAllah bulan 10 nanti akan ke Beijing. INSYAALLAH.. doakan kami :)

selain tu, Selasa lepas,i got new niece. nama dia Irish kamelia.. :) tak sabar nak balik,nak tengok.. tapi what to do? kalau next week tak de aktiviti,seriously rasa nak balik. tapi takut ade modul pulak.hmmm.

and sekarang,i think.. aku dah kurang bercakap pasal peacy. i don't know why.. tapi entah.. tapi bak kata adik " lama2 perasaan tu akan pudar sendiri".. am i? mungkin sebab aku dah mula boleh hidup sendiri kot. or maybe sebab aku dah boleh lupa "dia". or maybe ini sign dari Allah?  kan? all this while, i keep on pray for the same thing.. and maybe ini jawapannya.. tapi entahla.. aku sendiri tak yakin. Allah..

i just wanna be better.. kalau la hidup begini akan membantu aku untuk jadi yg lebih baik, of course aku cuma mahu hidup begini.  tidak memendam perasaan pada sesiapa pun. tidak mengharap pada sesiapa pun. kalau hidup macam ni lebih menenangkan aku,then i just want to live in this life. sungguh.. kekecewaan itu sakit.



i just want to live with people that i love :)




sekian :) may Allah bless us always :)

*S4 cantik sangat!!








0 comments:

owned by noorul aisikin