sikinisme: through thick and thin

through thick and thin

assalamualaikum
hi peeps!alhamdulillah 3 paper done and 2 more left. yesterday i just finish my 3rd paper which is IBM533 or introduction to international business. the question is quite tough but then kalau tak tough tu bukan IB lah kan? and the next paper will be on 15 and 21 Jan. for these last 3 paper are my course major so,tiga2 tu semua 4 jam kredit.  so korang boleh fikir betapa risaunya aku dengan 3 subjek ni. :'(

BUT THEN...........

alhamdulillah.. terima kasih Allah,again Mu memberi sahabat yang baik untuk aku. THROUGH THICK AND THIN. adanya mereka di sisi aku,memberi kekuatan untuk aku terus bernafas dan berlari. adanya mereka di sisi aku memberi kekuatan untuk aku terus istaqamah ke jalan MU.


TERIMA KASIH SAHABAT........


bersama mereka,for the past 3 weeks. semoga Allah memberkati usaha kita. sesungguhnya kita telah berusaha,tapi sekiranya rezeki masih belum lagi milik kita, never give up,keep on trying and keep faith to Allah.

"setiap orang mempunyai cerita hidup yang berbeza,cara hidup yang berbeza,JADI, jangan sesekali samakan diri kita dengan mereka. sentiasalah bersyukur dengan pemberian Allah"



0 comments:

owned by noorul aisikin