sikinisme: next phase

next phase



 


my everything :)





 








 
  bismillahirrahmanirrahim..


mereka adalah antara insan-insan yang telah menjadi tulang belakang aku selama 3 tahun yang lepas. jerih perit, suka duka,nangis ketawa.. segalanya bersama mereka.


TANPA MEREKA SIAPA AKU.


yes,tanpa mereka,siapa aku.. well, i am not ANC studemt and seriously agak jealous melihat mereka yang memakai selempang pink tu. teruja rasanya bila melihat kawan2 aku sendiri yg memakainya. especially azi and yana. :')  but again sentiasa bersyukur dengan apa yg diberikan oleh Allah. bila kita tak dapat ANC tu bukan bermakna kita tak berusaha,tapi mungkin rezeki kita belum sampai lagi and mungkin juga Allah sdg menguji kita sedalam mana kekuatan iman kita PadaNya.
  KAN?

3 tahun diploma.. bila dapat maintain 3 pointer every semester pun dah cukup baik untuk aku. seriously. Part 5, the worst result i ever have. 2.93. astargfirullah teruk kan? but luckily i have them yg sentiasa ingatkan aku untuk terus bangun,bangun dan bangun. :') thanks guys!


DAN itu 3 TAHUN yg lepas..


how my life?for the next 2 years? sesungguhnya Allah dan aku shj yg tau betapa payahnya untuk aku adapt diri di sini dan cuma Allah je yg tau betapa i'm almost giving up. but then cukuplah dengan ingat MAK. MAK sdg menunggu skrol degree aku pulak! itu yg aku simpan dlm hati for boost up my spirit back. dan aku harap semangat ini akan terus kekal hingga habis degree nanti :') 


FINAL

final for degree akan bermula on 3rd January nanti. hopefully segalanya akan berjalan dgn lancar.. 

amin :')


Ya Rahman, kuatkan aku,kuatkan hati ku.. kuatkan langkah ku. 



0 comments:

owned by noorul aisikin