sikinisme: 1 step forward

1 step forward

assalamualaikum


hai,it's been a long long long time i think i do not update this blog. and maybe this will be the last one. insyaAllah u will see me in the new blog?insyaAllah if u look for me. tapi ade ke?hewhewhew. :3
bila aku sedar sekarang dah hampir bulan 7,dan aku masih begini,it's really make me feel like a suck!rasa teruk sangat.sejak kebelakangan ni aku mula terfikir untuk stop menulis di sini or to exact left this blog. but how?kalau dulu aku tak sanggup sebab terlalu sayangkan segala yang ada dalam blog ni. KENANGAN. yup kenangan. kenangan bersama dia dan mereka. walau semarah mana pun aku pada those people,i still can't hide bila aku rindu mereka. tapi sampai bila??? aku marah sangat pada mereka,dendam pun mungkin ada,tapi..HATI.mereka pernah menjadi the top ranking in my heart. kadang2 bila aku reread balik post lama,i wish kalau la mereka faham or at least cuba faham apa yang ada dalam hati aku,mesti tak jadi macam ni kan?or mungkin tak seteruk ini. aku tak TERLUKA yang amat sangat.tapi,siapa aku?






"Allah pasti menentukan sebaik-baik perjalanan untuk hamba-Nya."



dan perjalanan aku akan bermula semula di tempat lain,insyaAllah. berusaha untuk meninggalakan segala yang telah dan pernah menyakiti ku.dan mungkin juga belajar membuka hati ini seluas-luasnya untuk memaafkan mereka.



"mungkin pada kamu,sebulan itu memadai untuk melupakan semua dan menganggap semua yang berlaku adalah 1 kesilapan,tapi tidak pada saya,u never feel my hurt,rasa dikhianati oleh orang yang sangat kita percaya,been my side for almost 6 years,but left me bila confuse dengan perasaan sendiri"
dan all of u,aku tak tau mana puncanya,tapi ia cukup memberi kesan yang amat sakit dalam hati aku,mungkin mereka di sekeliling yang lebih memahami dari diri kita sendiri"



1 comments:

Anonymous said...

keep moving sikin.. May allah gve the best for u.. :) gud luck... And keep being strong gurl...
There is somethng good behind somethng bad happen.. If kita redha kita akn jmp ape yg kita cri.. Insylh..

With love,
Your friend...

owned by noorul aisikin