sikinisme: my sweet pie!

my sweet pie!


assalamualaikum .. hai peeps! how's your day?currently i am counting days untuk balik rumah on this Wednesday. i can't wait to see these naughty child. :)

Mohd Raziq.
27 April 2000
12 Years Old next year

last Saturday aziq my eldest nephew called me and said "mak ikin jangan lupa GTA city ville tau?" so tak pepasal aku mutar kaya cari game tu. luckily my friend Kamarul ada game tu walaupun at the first dia banyak tanya.last-last dia bagi jugak. thanks Kamarul :) bukan tu je,my dear nephew ni siap paw aku pendrive lagi. tapi dia nak yang 2gb je. tapi disebabkan aku ni baik sangat so aku belikanlah yang 4gb. alamatnya jealous lah adik aku kejap lagi. dah la dia memang tengah jealous sebab aku bagi aziq use my old SE tu. hehehe. lepas tu disebabkan next year dia nak UPSR dia cakap kalau dia dapat result yang BAIK, dia nak mp4. ohoiiii.. budak zaman sekarang kan?aku yang teringin nak beli mp4 pun tak dapat beli lagi. tapi insyaAllah. i will do anything for him.

Dayang Mishqa Amrah Leen.
5 years old next year
22 Mei 2007

selain aziq,dia anak buah aku yang selalu ada dengan aku. or to be exact paling aku sayang. sebab sama macam aziq diorang membesar depan mata aku. Mishqa ni anak tunggal. so dia agak manja bila dengan her parents. tapi bila dah makin besar dia makin tau jaga diri dan makin dengar kata. serius aku sayang dia sangat. kalau dekat rumah mesti dia suruh aku tido dekat ruang tamu sebab dia tak nak tido dekat bilik aku sebab bilik aku tak ada kipas. yelah,serius aku tak tahan sejuk. tapi bila aku tak nak nanti mesti dia cakap takpelah kakak tido dengan nenek. aku rindu dia sangat kot. semalam aku call mak sebab nak cakap dengan dia then tiba-tiba dia cakap "mak ikin bila nak balik?mak ikin balik lambat sangatlah". serius terharu. nak menangis pun ada. 1 perangai dia,dia tak boleh kalau aku marah, nanti mesti dia menangis then terus tertido. bila dia dah tido,baru aku jenguk dia and say sorry. kadang-kadang menangis jugak bila dah sedar yang kita tak patut marah dia kan?. kalau my third sis pindah rumah,i will be the saddest person kot.


walaupun aziq suka menjahanamkan laptop aku dan Mishqa suka usik my bear aku tak kisah pun sebab they bright my days and i love them so much. :)


lots of love take care.



0 comments:

owned by noorul aisikin