sikinisme: my bad

my bad

assalamualaikum

hello my superb readers!tadi pagi baru je pass subject financial analysis and kelmarin insurans. and both of the paper was in pink and orange respectively.serious aku tak tau whether i will perform or not for this semester, lepas keluar dari dewan exam je semua cakap susah. and most of them akan cakap tak boleh buat. dan the most thing yang sangat aku takut berlaku bila exam,dah pun berlaku tadi. which is aku jadi blurr. sebenarnya sebelum pergi exam lagi aku dah rasa tak sedap hati sebab sakit kepala plus rasa nak muntah. ni semua penangan financial analysis lah ni,sampai aku tak boleh tido. so sekarang ni aku terpaksa guna konsep redha jelah. serious takut sampai mood aku down giler sekarang ni untuk study for the next paper. sorry dear financial analysis and insurance as well. :(


p/s : 25 September masa tu my beloved bestie dah bertunang,sorry dear tak dapat nak datang :( but u look sooooo gorgeous dear. sangat santek!! :) nanti kahwin tunggu kitorang habis belajar k?




0 comments:

owned by noorul aisikin