sikinisme: before tomorrow morning

before tomorrow morning


assalamualaikum

hello my awesome readers!i am counting hours for tomorrow morning! esok pagi will be the third paper for this semester which is personal planning. and the next day will be human resource. :(. sangat stressed sebenanrnya tapi just chill sambil layan lagu korea dan watching mr.simple video music. currently music video mr.simple lah yang paling aku addicted waktu final ni. sebab bila tengok MV tu terus je rasa hilang sikit stressed. nak tau sebab ape?sebab aku akan teringat my roommate yang suka ikut tarian suju tu dan aku suka sangat maksud lagu tu.. :) lepas tu aku pun dah teraddicted dengan music video davinchi "dont say good bye". ini semua ayu dan lila punya pasal. lepas tu dua hari ni aku dah boleh hafal lagu-lagu infinates boy band baru korea. dengan paradise lah,nothing overlah.atoiii.. tapi pape pun aku sangat,super,duper tengah bergembira dengan hidup aku sekarang ni,even though tak boleh buat for the last 2 paper. adess..sengal betul :) aku bahagia sangat sebab ada dia,dia, dan dia di sisi aku plus serius rasa tenang sangat sekarang ni. buat pape pun dah tak ikut emosi :) alhamdulillah.

okey,nak sambung study sekejap before tido :) step untuk kira EPF,kira tax dan kira credit balance pun tak bape nak ingat sangat dan semua pasal investment,insurance dan refinancing pun macam suam-suam kuku je. so please doakan aku esok eh?tetibe curious sangat agak-agak esok dapat kertas warna ape pulak sebab dah 2 paper warna oren dan pink.entah-entah hijau kut. tak pun biru..heeee..tapi kalau sampai jadi macam tu i will be dead meat.

precious word untuk hari ni :
"setiap orang melakukan kesilapan dalam hidup mereka,cuma yang membezakan mereka adalah selama mana mereka hidup dalam kesilapan tersebut."


selamat malam :)

0 comments:

owned by noorul aisikin