sikinisme: a great weekend!

a great weekend!



assalamualaikum..

haihaihaihai guys.. weekend yang lepas aku ikut my friend kikin went to Pantai Irama dekat Bachok. it was really fun there, even though agak penat. ;)

dalam mengenang dan mencari ketenangan, aku belajar berniaga tau??yelah sebab ummi dan abah kikin berniaga di sana.ha! waktu tu lah gunanya subject business communication yang aku belajar tu,biarpun tak dapat A okey. aku guna multi language lagi.bahasa melayu,klate dan english.kelas gitu..kehkehkeh...

sepanjang 4 hari di sana pun aku belajar something new. bak kata abah kikin, hari ini dalam sejarah. nak tau tak ape die? for the first time aku makan belut!! tapi sebagai permulaan, cuma makan belut goreng saje okey! yang lain tu perlu masa. urm..bila fikir balik sepanjang 2 tahun aku duduk sini, aku dah berjaya makan ikan keli dan belut. cuma budu saje tak terbuka hati lagi.dan maybe tak akan kut..yelah aku tak gemar makanan yang diperam ni =)




inilah dia cik kikin. <3






berposing sebentar ;) credit to kikin


okey sampai sini saje :)
take care

0 comments:

owned by noorul aisikin