sikinisme: lembu punya susu,sapi dapat nama

lembu punya susu,sapi dapat nama


assalamualaikum&halloo!!

haihaihai guys!hari ini moody sedikit. sebenarnya setiap kali benda ni berlaku, aku akan moody. cuba korang di tempat aku, susah payah korang buat kerja tu orang lain dapat nama. tak pun korang penat-penat buat semua tu tapi tak de sorang pun yang say thanks. lagi satu bila orang tu buat salah,kita buat senyap saje dengan dia,dia pun senyap saje dengan kita. nak kita cakap dulu dengan dia. dahla tak minta maaf. haish!!!! sakit jiwa betul! tapi azi pernah marah aku sebab perangai aku tu. dan jawapan aku senang saje.
kalau asyik nak kena hantuk baru nak terngadah sampai bila kita nak sedar bila kita buat silap?



tapi ada orang cakap bila kita jadi moody sebab benda macam tu, maknanya kita ni tak ikhlas dalam buat sesuatu tu? tak ikhlas ke? salah ke kalau kita rasa nak dihargai? korang mesti faham kan perasaan bila tak dihargai? rasa macam unwanted saje kan?

aku tak pernah kisah berapa banyak aku habis untuk buat sesuatu tu,betapa susahnya pun aku tetap akan buat asalkan orang tu happy. macam mana payah pun aku tak kan cakap dengan orang,tapi bila jadi lembu punya susu sapi dapat nama? aku masih lagi belajar untuk redha bila benda ini berlaku.

itulah orang cakap perkataan paling mahal dekat dunia ni adalah
terima kasih
maaf



okey sampai sini saje :)


1 comments:

THE LITTLE OF ME said...

pasai pa pulak ni cik noorul??

owned by noorul aisikin