sikinisme: happy 90 days!!

happy 90 days!!

assalamualaikium&hallooo!!

haihaihai guys!!lama dah tak update entri baru kan?almaklumlah sedang mencari ketenangan jiwa dan raga.ekekeke.. :)
hari ini dah genap 90 hari aku break up. dan akhirnya setelah bermuhasabah diri alhamdulillah,much-much better from the first month.aku pun agak happy dengan keadaan aku sekarang even though i am still crying whenever thinking of him, tapi dah kurang sedikit dan aku pun boleh kawal diri untuk tak message dia. alhamdulillah.. aku betul-betul insist untuk lupakan dia. so sweet dare challenge tu dikira batal. :)
i really want to walk away from him. it is the best way to forget all about him and start living my life!tapi kalau orang tanya do you still love him? the answer is still same yes i do.

okey sampai sini saje.. :)
esok nak jalan kl with azi..so nak tido awal..

0 comments:

owned by noorul aisikin