sikinisme: going better

going better

alhamdulillah... that the first word.. aku rasa i'm feeling more&much better from the previous2 day&week.. thanks to dear Allah.. rasa lebih tenang, tapi kadang2 jadi GILA gak..hahaha..mood pun xde lah mcm dulu,nak moody selalu&perangai pun sgt unpredictable.. tau x, sekarang bila aku rasa rindu sangat kat DIA, tapi aku nak halang diri dari msg dia,mesti aku akan msg someone ni..ha???bukan orang baru k?tapi my bestie.. THX A LOT!!! tapi xdapat nK dinafikan before tdo&after bgun,mesti aku akan ingat dia,so kadang2 mesti akan meleleh gak r..NAK wat cm ne kan?
so thats why before tdo,aku akan msg dia..sebab?nthla..dh biasa cm 2..klu x,xleh tido.. SERIOUS DOWH!!tp dia xreply tau?biasa r tu..aku tau dia BZ..sori coz disturb u.. KALAU SAYA BUKAN TULANG RUSUK AWAK,SAYA BERHARAP ALLAH AKAN TUTUP PINTU HATI SAYA UNTUK AWAK. KALAU AWAK UNTUK SAYA, SAYA HARAP ALLAH AKAN BUKA PINTU HATI AWAK UNTUK SAYA. masih lagi mengharap sementara Allah masih lagi bagi peluang untuk feel this feeling.



esok malam de test law!!!owh!!!i'm sooooooooooooo died!!

0 comments:

owned by noorul aisikin