sikinisme: moment

moment

sebenarnya aku nak post entry yang ni semalam,tapi agak busy lak sebab de malam kesenian&kebudayaan.. ha! yang tu nanti aku citer..tapi rightos?aku nak citer pasal kelas buss.com semalam. sangat kelakar,sangat menghiburkan,even alhamdulillah dapat gak lupakan pasal dia& all those problem pasal dia.. ops!! i'm not talking bout him right now kn?& i dont want to.. k actually semalam mrs not in the mood..katanya.. so dia pun men-denda the guys yang datang lambat.. which is de 6 orang semuanya..

old McD had a farm
eieio
and there is a
donkey
monkey
cat
chicken
duck
caw

so all those yang datang lambat tu pun kena buat bunyi,gaya& sangat2 kelakar... thanks 2 you guys..
korang memang sangat sporting... it's the moment yang memang aku xkan lupa sampai bble..


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


after habis kelas buss.com aku jalan kaki untuk balik ke kolej..tapi bukan lalu ikut tangga k? ikut jalan selalu aku ulang alik by using tenggiling..SORANG2 ok? saja nak menghirup udara segar..katanya..POYO je...BOOOO... perkara ni berlaku bila aku nak sampai kat DO, then de 1 kancil warna putih ni lalu,pas tu terpacul 2 kepala budak..sorang pempuan sorang lelaki..mybe dalam 8 thun kebawah kut..both of kids pandang&senyum kat aku..so sweet those kids...tapi disebabkan i ter-recall semua benda in my mind so my face pun cm cencorot..so mybe budak lelaki tu pelik r pesal r mak cik ni?then dia pun wat muka cm aku.. hahaha...tak pasal2 aku ter-sengih sorang2..tengah duk sengih tu de pulak the guy ni berbaju oren,agak tinggi&berkulit hitam manis tiba2 say.. ' baru sampai sini?cepat sikit jalan tu..sian kt awak'...cett!!!taulah dia dah 1 round.. eh? cik abg oren,i nak menghirup udara segar eh?bukan nk jogging.. :p

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


malam kebudayaan... ia adalah pertandingan antara kolej perempuan,which is THO,DO&TDM...
as usual r kalau kat sini kn?so there must have dikir..dikir dari THO menang & mengalahkan my kolej,which is DO.. lagipun sangat best sbb??hahaha..dia masukkan isu semasa,lagi2 air..even sebenarnya aku pun xberapa nak faham sangat,sebab dia cakap laju kn?aku pun xterer lagi bahasa ibunda klate ni...so nasib baik de kak lija, dia tlong translate untuk aku&azi....
anyway bila aku habis study kat cni nanti,mybe nilah moment yang aku xkn lupa...

ingat kelantan,igt dikir..

*kelas BO postponed jadi kul 11..hohoho..thanks sir. firdaus.. i love FIN263



terima sy dengan seadanya @ ????
sy dah fed up dengan kamu...
sy rela terluka,dari terus sengsara.


0 comments:

owned by noorul aisikin