sikinisme: lelaki idaman..

lelaki idaman..

hahaha...tajuk xbleh blah an?cam gelenya gler je rsenye..tp ade aku kisah?i'm 20 eh diz year?so xp kut rsenye nk start perasan&berangan ciri2 lelaki idaman..so here it goes..

1. tinggi..
sbb aku pendek..eh x,cute... (:

2. leh atasi semua masalah dengan JAYANYA!!!ehm...
sbb i need someone to talk with..

3. can protect me even from his family..
tp de ke lelaki cm ni?i'm waiting for this guy..

4. pandai azan&iqamat.. (:
ni yg paling penting!!!must have..

5. pandai baca al-Quran&hukumnya..
xsemua orang pandai tentang al-quran&hukumnya..mybe ramai yang pandai tentang
ilmu dunia tapi xsemua pandai tentang ilmu akhirat ni&aku pun xbegitu perfect tentang ni..so that's why i need a guy that can guide me.




p/s : i'm not a good person at all...terlalu banyak kelemahan dalam diri ini yang perlu aku perbaiki,aku bukan mengharap lelaki yang perfect,tp cukuplah asal dia boleh melengkapi hidup aku..
i know i'm toooo young to think bout this thing,but as a girl@woman,i wish i'll have a happy family..cehhhh....

ble dah siap write this entry rse cm gatal sgt je aku ni..tp it just a hope@wish maybe..segalanya Allah yang tentukan..

it just angan2 mat jenin...(:
tp klu dapat pun,alhamdulillah!!!

0 comments:

owned by noorul aisikin