sikinisme: i'm happy!! :)

i'm happy!! :)

even aku still confuse whether nk dduk kolej@umah sewa dan sgt2 still hilang arah, but atleast i'm not sooooooo sad like previous,previous,previous day!!!yahoo!!!i'm happy!i'm happy!i'm happy!!!tau x,np?

sbb dah baik semula ngn my bear!!!wah!!!gumbira sgt ht ini..haish sikin!!jgn happy2 sgt..igt 2!!(ok boss!!)hahaha..atleast kurang ckit my sadness..btul ckp org yg cinta ni leh wat kte jd kuat,gembira,happy sgt3&lpe semua bnde.. dan cinta juga leh wat kte merana sgt3,sedih&melemahkan kte..


1.cinta boleh melemahkan kte.
ble kte de masalah wif our love tp ni bukn semua org eh?tp kebanyakannya..kebanyakan yg de malah ngn bf ble get other problem,they'll b more sensitive&stress!!sadness kte akn jd +++++....

2. cinta boleh menguatkan kte.
ble kte de mslh byk sekalipun,tp if our love is stand wif us,we'll feel more easier..PERCAYALAH CKP AKU!!!hahaha..


the other reason is,bcoz? wah!!!my law 251 letcurer sgt klakar,baik ht,best...hrp2la..dh la ske wat gaya..sgt best&kelakar..skali tgk dh mcm Harith iskandar lak..korg semua mesti knal kn?????


so,hope sgt2 kegembiraan ni dlm terus smpai hbis sem!!!
lgpun kn,aku rse cm xsabar sgt nk blik ct mid sem!!!yeah!!!end of this month!!!yahooo!!!!balik umah..jmpe my mom,my nephew,my niece,my lil brother,my sisters&sgt3 mghrp will meet u my bear!!luv u damn much!! :)

0 comments:

owned by noorul aisikin