sikinisme: i' not a puppet!!!!

i' not a puppet!!!!

sebenarnya aku xtau nk tulis pe,tapi yang aku tau, aku nak cakap bahawa I'M NOT A PUPPET!!! i really hate someone yang suka menjawab..seriously..k maybe setiap orang de pandangan mereka masing2..tapi bila kini hampir semua orang lebih suka menjawab,i'ts really hurt& i really hate it.. k it fine if u want 2 defense yourself,tapi bila menjawab adakah ia dianggap membela diri sendiri???pada aku kalau kita bercakap 1 patah perkataan,tapi mereka menjawab 30 patah perkataan&alasan&it's really hurt someone,than it's menjawab..tolong r faham!!!mungkin mereka dah terbiasa dengan begitu,tapi tidak aku..so that,i'ts really make me lebih suka keep silence rather than bercakap..
say sori if u did a mistake!!!memang semua manusia xperfect,sering melakukan kesilapan,&kita xkan perasan kalau kita de melakukan kesilapan,so that,sentiasa lah ringankan mulut untuk say SORI!!!juz that word!!!bila kita bermasam muka,mungkin orang akan kata,kenapa nak masam?jagalah hati org...halooo???habis sapa nak jaga hati kita???bukan ke dalam hidup ni patut de faham antara 1 sama lain?aku akui i'm not a good person at all...sangat zero!!!sangat moody,sangat xfaham orang,yang selalu wat salah,selalu kecilkan hati orang..i know that!!!i admit it!!!tapi ade ke orang perasan bila masa aku kecil hati?bila aku kecewa?...aku bukan nak cakap i'm alone..tapi nak cakap i feel unwanted..

maybe entri ni sangat beremosi,tapi hakikatnya i'm hurt..
maybe entri ni akan mengecilkan hati sape2,tapi i'm not a puppet..
maybe entri ni terlalu poyo,tapi diz is my diary..



if any wrong i've done,so sorry.... :(

0 comments:

owned by noorul aisikin